Текст
13.12.2023
Тәуелсіздік күніне арналған "Тәуелсіздік шежіресі" челленджі. 6 "Б" сынып оқушылары. Сынып жетекшісі: Каменова К. С.
https://www.instagram.com/reel/C0zJBvzKtXz/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=NTYzOWQzNmJjMA==
13.12.2023
АҚМОЛА ОБЛЫСЫ, БҰЛАНДЫ АУДАНЫ, Алтынды ауылының жалпы орта білім беретін мектебі. Тәуелсіздік мерекесіне орай ұйымдастырылған "Тәуелсіздік шежіресі " атты челленджі өтті. Қатысқан 5 "А" сыныбы."Біртұтас тәрбие бағдарламасы" Ұлттық мүдде: 1.Қазақстан мүдесіне қызмет етуге ұмтылу. Ар-ұят: 1. Өзін отбасының, сыныптың, мектептің,қоғамның, Отанның бір мүшесі екенін сезіну. 2. Халқына адал қызмет ету. Талап: 1. Сыни және креативті ойлау. 3. Дұрыс қарым-қатынас орната білу. Сынып жетекшісі: Марат Умм. Г.
https://www.instagram.com/reel/C0zGKGuKlPn/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=NTYzOWQzNmJjMA==
13.12.2023
"Тәуелсіздіктің сырлы бояулары" суреттер байқауына 4 "А", 1 "Б" сынып оқушылары белсене қатысты. Сынып жетекшілері: Буркитбаева Ш. К. және Майгузина А. Б.
13.12.2023
"Тәуелсіздік теңдігім, Елбасы-елдігім" кітаптар көрмесі ұйымдастырылды. Жауапты: мектеп кітапханашысы Масалимова А. Е.
13.12.2023
Тәуелсіздік күніне арналған "Тәуелсіздік шежіресі" челленджі. 5 "Б" сынып оқушысы Ботанова М. Сынып жетекшісі: Нәби Г. М.
https://www.instagram.com/reel/C0yiHKEqTis/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=NTYzOWQzNmJjMA==
13.12.2023
Мектеп оқушылары бірыңғай эссе жазу челленджіне қатысты.
12.12.2023
"Тәуелсіздіктің сырлы бояулары" суреттер байқауына 4-5 сынып оқушылары белсене қатысты. Сынып жетекшілері: Буркитбаева Ш. К., Марат Умм Г.
12.12.2023
Тәуелсіздік күніне орай қашықтықта өткізілген "Тәуелсіздік шежіресі" челленджі. 7 "А" сынып, сынып жетекшісі: Каменова П. С.
https://www.instagram.com/reel/C0wZ_lPKJiu/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=NTYzOWQzNmJjMA==
12.12.2023
Тәуелсіздік күніне орай қашықтықта өткізілген "Тәуелсіздіктің сырлы бояулары" атты суреттер байқауы ұйымдастырылды.
12.12.2023
"Тәуелсіздігіміздің шежіресі" атты Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне арналған ақпараттық стенд.