Текст
13.04.2023
Шахмат челленджі
12.04.2023
10 “А” сыныбында информатика сабағы. Тақырып: Деректер қорындағы бастапқы кілт. Мақсаты: - бастапқы кілт терминдерін түсіндіру; -деректер қорының өрістерін толтыру үшін қажетті типтерді қолдану. Өткізген: информатика пәні мұғалімі Марат Г.
12.04.2023
❗Балалардың терезеден құлауының алдын алу бойынша ата-аналарға арналған жадынама Құрметті ата-аналар! Жыл сайын жазғы-көктемгі маусымның басталуымен терезеден құлаған кезде балалардың қаза болу жағдайлары тіркеледі! Әдетте, құлаудың барлық жағдайларында балалар әр түрлі жиһаздарды тіреуіш ретінде пайдаланып, терезеге өздігінен көтеріліп, москит торына сүйеніп, онымен бірге терезеден құлады. Сонымен қатар, құлаудың басым көпшілігі ересектердің балалардың мінез-құлқын бақылауының болмауынан, терезелерді жабуды ұмытып кететін туыстары мен жақындарының алаңдаушылығынан, терезелерде блокаторлар немесе терезе тұтқалары-құлыптардың болмауынан, жиһаздың дұрыс орналаспауынан, балалардың терезелерге өздігінен көтерілуіне мүмкіндік беруден және жабық терезенің елесін тудыратын масалардың торларының болуынан болды. Ата-аналарға арналған ұсыныстар "баланың терезеден құлап кету қаупі" Үйде кішкентай бала болса, терезелерді ашық қалдырмаңыз, өйткені баланың өміріндегі соңғы сәт болуы немесе оны біржола мүгедек етуі мүмкін бір секундқа алаңдау жеткілікті. Терезені тиісті қорғаусыз масалардың торларын пайдаланбаңыз-балалар оларға сүйенуді ұнатады, оларды сенімді тірек ретінде қабылдайды, содан кейін олармен бірге шығады. Баланы қараусыз қалдырмаңыз, әсіресе терезелер мен шыны есіктердің жанында ойнаңыз. Бала терезеге көтеріліп, құлап кетпес үшін жиһазды терезелердің жанына қоймаңыз. Балаларға төсекке немесе терезелердің жанында орналасқан басқа жиһазға секіруге жол бермеу керек. Тазалау процесінде заттарды балконның немесе ішкі әйнектелген есіктердің жанына қоюға болмайды, өйткені бала сүрініп, өзіне зақым келтіруі мүмкін. Балаларға қауіпсіздік сабақтарын үйрету. Үлкен балаларды кішілеріне қарауға үйрету. Балалар бөлмесіне арналған терезелерге керек-жарақтарды мұқият таңдаңыз. Атап айтқанда, жалюзи және роликті жалюзи сияқты Күн Қорғанысы ілулі сымдар мен тізбектерсіз болуы керек. Бала оларға шатасып, тұншығуды тудыруы мүмкін. Терезелердің астына жасыл кеңістіктер отырғызыңыз, әсіресе егер сіз жеке үйде тұрсаңыз, бала терезеден құлап кетсе, қонуды жеңілдете алады. Терезеге блокаторларды немесе терезе тұтқаларын орнатыңыз-баланың терезені өздігінен ашуына кедергі келтіретін кілт
12.04.2023
Ұлттық спорт түрі "ЖАСТАР-2023" аудандық спартакиадасының аясындағы "Ұлттық мектеп лигасы" бағдарламасындағы 5-6 сынып оқушылары арасында тоғызқұмалақтан жарыс. Дене шынықтыру мұғалімі: Каленов Ж.С.
12.04.2023
Есім хан тұсында Қазақ хандығының бірлігін нығайту тақырыбында 6 "Б" сыныбында Қазақстан тарихы сабағы. Мақсаты: мемлекетті нығайтудағы Қазақ хандарының рөлін анықтау; қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау. Өткізген: тарих пәнінің мұғалімі Рыжикова О. В.
12.04.2023
"Алтынды ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ-де "Бұл жер-сенікі және менікі" турнир "Табиғат бесігі" бағдарламасын іске асыру шеңберінде мектепішілік турнир өткізілді. Мақсаты: оқушылардың табиғат туралы білімдерін кеңейту; барлық тіршілікке адамгершілікпен, ұқыптықпен қарауға тәрбиелеу.
12.04.2023
"Жылыжай" жобасы негізінде мектебімізде бархат гүлі отырғызылды.
12.04.2023
Тақырыбы: Сөз және оның мағынасы. Жаман жоддас. Мақсаты: мәтінді түсініп оқу, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру. Жолдың жоғары төмен сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір -бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу. 1 "А" сынып жетекшісі: Куанышева Д. З.
12.04.2023
Инклюзивті білім беру онкүндігі және Дүниежүзілік денсаулық күні аясында бастауыш сыныптар арасында «Кедергісіз спорт» атты спорттық жарыстар өткізілді. Өткізген: Самархан Ш.
12.04.2023
"Инклюзивті білім беру" онкүндігі аясында "Мен инклюзивті білім туралы не білемін. Мектептің педагогикалық ұжымы арасында" инклюзивті білім беру бағдарламаларын педагогикалық практикаға енгізу. Сауалнаманы мектеп әлеуметтанушысы Садырбаева А. Х. және мектеп психологы Нұрпейісова С.С. жүргізді.